Mer enn 75 000 fornøyde kunder over hele verden gir oss 4,8 av 5 stjerner
Trygt.
Pålitelig.
Gratis.
#chrono24buyerprotection
Den trygge veien til drømmeklokken

Chrono24s kjøperbeskyttelse: Våre sikkerhetstjenester

Betaling via deponeringstjeneste

Takket være Chrono24 deponeringstjeneste er betalingen din sikret hele veien: Vi holder pengene for kjøpet i inntil 14 dager på vår deponeringskonto. Slik blir pengene dine godt tatt vare på fram til du mottar klokken.

Ekthetsgaranti

Vi forplikter våre forhandlere til kun å selge originale klokker Er du likevel i tvil? Du kan ta kontakt med vår kundeservice innen 14 dager etter at du har mottatt klokken. Skulle det mot formodning faktisk dreie seg om en falsk klokke, får du pengene tilbake.

Mer informasjon

Pengene-tilbake-garanti over hele verden

Har klokken mangler, eller oppfyller den ikke forventningene dine? Det er ikke noe problem: Bruk din verdensomspennende 14-dagers angrerett, og få hele kjøpesummen tilbake raskt og enkelt med vår pengene-tilbake-garanti.

Så enkelt fungerer retur

  1. 1. Ta kontakt med vår kundeservice

    Du kan ringe +1 646-887-3560 eller sende e-post til vår kundeservice innen 14 dager etter at du har mottatt klokken. De bekrefter rettidig mottak av hevingen av kjøpet og håndterer alle videre skritt.

  2. 2. Send klokken tilbake til forhandleren

    Send klokken tilbake til forhandleren i original emballasje og forsikret. Kostnadene for returen må du vanligvis betale selv.

  3. 3. Vi betaler deg tilbake kjøpesummen

    Kjøpsprisen som er satt inn på den sperrede kontoen samt de allerede betalte fraktkostnadene betaler vi naturligvis raskt og ukomplisert tilbake til deg.

Strenge retningslinjer for forhandlere

På markedsplassen vår gjelder stenge regler for å sikre at du kan handle trygt: Før kommersielle forhandlere får selge på plattformen vår, må de gi oss identifikasjonsdokumenter, utdrag fra foretaksregisteret, bedriftsadresse og skattenummer, og alle forhandlere må forplikte seg til å følge våre strenge retningslinjer. I tillegg blottstiller autentiske kundevurderinger forhandlerens tjenester - slik at du kan være sikker på hvem du kjøper fra.

Forsikret forsendelse

Alle klokker fullforsikres av forhandleren ved forsendelse. Derfor inngår du ingen risiko, heller ikke hvis du kjøper fra utlandet.

Quality & Security-team

Vårt Quality & Security-team består av 40 personer som daglig jobber for å spore mistenkelige annonser og løse mulige problemer før de oppstår. Derfor kan du konsentrere deg helt og holdent på klokken du ønsker å kjøpe.

Dette sier tusenvis av begeistrede kunder om oss

TrustScore: "Utmerket" 4,8 av 5 stjerner

75 486 omtaler globalt

Levert av TrustPilot

Trenger du hjelp?

Vårt flerspråklige supportteam er alltid tilgjengelig for deg og hjelper deg med dine anliggender. Uansett hva du har på hjertet: Du kan alltid regne med oss!

Imponerende tall, data og fakta

  • 18

    år har vi vært den ledende markedsplassen for luksusklokker

  • 27000

    pålitelige selgere fra over 120 land

  • 200000

    kjøpere stoler hvert år på vår kjøperbeskyttelse

  • 9000000

    besøkende hver måned på nettstedet

  • 512000

    annonser for et kjempeutvalg

  • 6550000

    fornøyde app-brukere

Har du spørsmål?

Hva gjør jeg hvis jeg ønsker å returnere en artikkel?
Dersom du har betalt via vår deponeringstjeneste og ønsker å benytte deg av angreretten, må du ringe +49 721 96693-920 eller sende e-post til vår kundeservice innen 14 dager. Vi dokumenterer og bekrefter at vi har mottatt ditt ønske om å angre innen fristen, og starter den videre prosessen og vil holde deg informert.

Dersom du betalte direkte til forhandleren eller den private selgeren, må du ta kontakt med han direkte for å avtale returen.

Vær oppmerksom på at lovfestet angrerett eller retur ikke gjelder når du kjøper fra en privat selger.
Kan jeg bruke en deponeringstjeneste for å gjennomføre kjøpet?
De fleste annonsene tilbyr betaling via Chrono24s deponeringstjeneste. I slike tilfeller betaler du for klokken ved å sette inn pengene på en sperret konto som først frigis når du har mottatt klokken. Teamet hos Chrono24 er alltid tilgjengelig og sørger for et problemfritt kjøp. Mer informasjon om betaling via Chrono24s deponeringstjeneste finner du her:
Hvis det ikke er mulig å betale via Chrono24s deponeringstjeneste, bør du være oppmerksom på følgende:

Det kan finnes andre anerkjente deponeringstjenester i det landet du bor. Innhent informasjon på forhånd før du bestemmer deg for en deponeringstjeneste.

For å bruke en deponeringstjeneste må både kjøper og selger være enige om dette. Ved bruk av en deponeringstjeneste må all informasjon innhentes direkte fra tjenestetilbyderen. Ikke stol på e-poster som er videreformidlet fra selgeren.
Hvordan ser jeg om det er en forfalskning?
I henhold til Chrono24s uinnskrenkede retningslinjer er det ikke tillatt å tilby forfalskninger på Chrono24. Vi kontrollerer alle kommersielle forhandlere og de fleste av dem har tilbudt luksusklokker på Chrono24 i mange år. Trusted Seller-merket er en ekstra indikasjon på hvor seriøs en forhandler er. Hvis en forhandler beviselig tilbyr en kopi, blir vedkommende sperret av oss.

For å være på den sikre siden, bør du finne den faktiske markedsverdien før du kjøper drømmeklokken. Rolex, Breitling og andre luksusmerker selges vanligvis ikke for et par hundre euro. Generelt er det slik at hvis et tilbud høres for godt ut til å være sant eller hvis du er i tvil om klokken er ekte, bør du heller avstå fra å kjøpe den. Istedenfor bør du rapportere mistankene dine til oss via linken «Rapporter en mistenkelig annonse» direkte i annonsen.

Vær oppmerksom på at autentiske merkeklokker noen ganger utstyres med reservedeler under en reparasjon som ikke er helt like originaldelene som opprinnelig ble montert i denne modellen. Noen ganger er det mangel på reservedeler, spesielt for vintageklokker. I dette tilfellet er forhandleren forpliktet til å informere om at delene er skiftet ut.
Hvilke betalingsalternativer er tilgjengelige?
De fleste annonsene tilbyr betaling via Chrono24s deponeringstjeneste. I slike tilfeller betaler du for klokken ved å sette pengene inn på en sperret konto (betaling med kredittkort eller via bankoverføring) som først frigis når du har mottatt klokken. Teamet hos Chrono24 er alltid tilgjengelig og sørger for et problemfritt kjøp.

Mer informasjon om betaling via Chrono24 finner du her:
Hvis du ikke gjennomfører kjøpet via Chrono24s deponeringstjeneste, ber vi deg ta kontakt med selgeren direkte for å diskutere betalingsdetaljene.

Ytterligere spørsmål og svar