Har du spørsmål?
Vi hjelper deg gjerne.
For å bestille en klokke klikker du på den grønne knappen på annonsesiden hvor det står «Kjøp». Hvis du ikke allerede har gjort det, vil du bli bedt om å logge inn eller opprette en konto. Skriv deretter inn leveringsadressen din. Under «Kostnadsoversikt» kan du se totalprisen på bestillingen inkl. frakt. Vær oppmerksom på at eventuelle importavgifter ikke er inkludert i denne totalprisen.
Merk: Ta kontakt med de lokale tollmyndighetene for å få informasjon om gjeldende importregler før du bestiller fra utlandet.
Du kan betale for den nye klokken på følgende måter:
-
Betaling via vår gratis deponeringstjeneste
Overfør kjøpsprisen til en sperret konto, som først frigis når du har mottatt klokken. Via kredittkort (VISA eller Mastercard) eller bankoverføring. Teamet hos Chrono24 er alltid tilgjengelig og sørger for et problemfritt kjøp.
Når du har oppgitt leveringsadressen din, må du lese og godta de generelle vilkårene og betingelsene. Klikk deretter på «Bestill betalingspliktig» for å fullføre bestillingen.
Du finner mer informasjon om betaling via deponeringstjenesten innenfor rammen av kjøperbeskyttelse her: https://www.chrono24.com/info/checkout.htm .
-
Betale direkte til selgeren
Du gir herved avkall på den gratis deponeringstjenesten fra Chrono24. Du overfører kjøpesummen direkte til selgeren. Betaling med kredittkort er ikke mulig.
Når du har oppgitt leveringsadressen din, må du lese og godta de generelle vilkårene og betingelsene. Klikk deretter på «Bestill betalingspliktig» for å fullføre bestillingen. Når selgeren har behandlet bestillingen får du tilsendt betalingsinformasjonen på e-post. Etter at betalingen er mottatt, sender selgeren artikkelen.
-
Bestille fra en privat selger
Den sikreste måten å betale på ved kjøp fra en privat selger, er gjennom deponeringstjenesten på Chrono24. I slike tilfeller betaler du for klokken ved å sette inn pengene på en sperret konto, som først frigis når du har mottatt klokken.
Du finner mer informasjon her: Kjøp fra privat selger
Når selgeren har behandlet bestillingen, får du tilsendt betalingsinformasjonen på e-post. Etter at betalingen er mottatt, sender selgeren artikkelen.
Søkefelt
Søkefeltet er den enkleste måten du kan finne en klokke på fordi du automatisk mottar søkeforslag mens du skriver.
Søkeresultatside
Siden med søkeresultater gir deg ulike filtermuligheter: Du kan filtrere etter merke, modell, referansenummer eller tilgjengelighet. Du kan også sortere søkeresultatene etter pris, annonsedato, relevans og popularitet.
Ved å klikke påLagre dette søket kan du opprette et automatisk søk og bli varslet om nye annonser på e-post. Samtidig lagres de valgte filtrene automatisk.
Ved bruk av valgfeltet øverst til høyre i listen kan du sortere resultatene: Velg mellom pris, annonsedato, relevans og popularitet. Standardsorteringen kan du endre under Innstillinger i myChrono24-området.
For en eksakt pris, inkludert kostnadene som inngår, må du ta kontakt med selgeren av klokken. Selgeren kan også gi deg informasjon om tollklareringen håndteres av fraktleverandøren. Hvis du ønsker informasjon om reglene som gjelder for ditt land må du ta kontakt de lokale tollmyndighetene.
Klokkekjøpet er tollfritt innenfor EU. Når du importerer fra et tredjeland utenfor EU, f.eks. USA, tilkommer en lav tollavgift og innførselsmerverdiavgiften i tillegg til prisen. Ta kontakt med de lokale tollmyndighetene for nøyaktig informasjon.
Mange selgere aksepterer prisforslag. Klikk på knappen på annonsesiden hvor det står «Foreslå pris» for å sende selgeren et prisforslag. Skriv deretter inn prisforslaget og leveringsadressen din. Les og godta de generelle vilkårene og betingelsene, og klikk på «Send prisforslag». Selgeren vurderer forslaget og tar kontakt med deg.
Hvis selgeren ikke aksepterer prisforslag, er denne funksjonen utilgjengelig.For en eksakt pris, inkludert kostnadene som inngår, må du ta kontakt med selgeren av klokken. Selgeren kan også gi deg informasjon om tollklareringen håndteres av fraktleverandøren. Hvis du ønsker informasjon om reglene som gjelder for ditt land må du ta kontakt de lokale tollmyndighetene.
Klokkekjøpet er tollfritt innenfor EU. Når du importerer fra et tredjeland utenfor EU, f.eks. USA, tilkommer en lav tollavgift og innførselsmerverdiavgiften i tillegg til prisen. Ta kontakt med de lokale tollmyndighetene for nøyaktig informasjon.
Betaling via vår gratis deponeringstjeneste
Du kan betale med kredittkort (VISA eller Mastercard) eller bankoverføring. Betalingsinformasjonen blir tilgjengelig på slutten av bestillingen. Betaling via PayPal er ikke mulig for øyeblikket. Du finner mer informasjon om betaling via deponeringstjenesten som del av kjøperbeskyttelsen her: https://www.chrono24.no/about-us.htm Betale direkte til selgeren Hvis du ønsker å betale kjøpesummen direkte til forhandleren, kan du gjøre det via bankoverføring. Betaling med kredittkort er ikke mulig. Bestille fra en privat selger Den sikreste måten å betale på ved kjøp fra en privat selger, er gjennom deponeringstjenesten på Chrono24. I slike tilfeller betaler du for klokken ved å sette inn pengene på en sperret konto, som først frigis når du har mottatt klokken. Du finner mer informasjon her: {0}Kjøp fra privat selger{1} Merk: Ta kontakt med de lokale tollmyndighetene for å få informasjon om gjeldende importregler før du bestiller fra utlandet.Du kan selv bidra til mer sikkerhet ved å følge visse sikkerhetsregler når du betaler med kredittkort på nett. Kontroller at du bruker en kryptert tilkobling. Dette er angitt ved https og hengelåsen i adressefeltet i nettleseren din. Kontroller kredittkortutskriften din regelmessig. Mange kredittkortleverandører har en Zero-Liability-Policy (ansvarsfraskrivelse), bortsett fra ved uaktsomhet. Dette betyr at kunden ikke er ansvarlig i tilfelle misbruk. Hvis det er foretatt uautoriserte betalinger med kredittkortet ditt, må du kontakte kredittkortleverandøren så raskt som mulig. Kontakt PayPal direkte for mer informasjon og betingelser for kjøpet. Vær også oppmerksom på at hvis du betaler til «venner og familie», kan du ikke benytte deg av PayPals kjøperbeskyttelse, og vi kan ikke støtte deg i dette tilfellet.
Ved kjøp fra privatperson er forhåndsbetaling ikke en sikker metode. Hvis den private selgeren insisterer på denne betalingsmåten, og du absolutt ønsker å kjøpe klokken, bør du sjekke troverdigheten til selgeren og tilbudet. Du kan for eksempel be om referanser eller få tilsendt flere bilder av klokken eller personlige dokumenter. Et mulig alternativ til forhåndsbetaling er å bruke en ekstern deponeringstjeneste. Hvis du er usikker på om selgeren er seriøs, er det bedre å droppe kjøpet.
Mange selgere tilbyr ordrebehandling via Chrono24s deponeringstjeneste. Da betaler du pengene inn på vår deponeringskonto, der de står trygt til du har mottatt klokken og kan overbevise deg selv om kvaliteten. Vår kundeservice hjelper deg gjerne og sørger for smidig kjøp. Du finner ytterligere informasjon om Chrono24s deponeringstjeneste her:
Ved kjøp med kjøperbeskyttelse har du alltid 14 dagers lovfestet angrerett. Hvis du skal betale kjøpesummen direkte til forhandleren, bør du informere deg på forhånd om hvilke returbetingelser som gjelder.
Ved kjøp fra en privat selger frafaller den juridiske returretten. Du kan imidlertid sende en klage til Chrono24 innen 7 dager etter mottak av klokken.Dersom du betalte direkte til forhandleren eller den private selgeren, må du ta kontakt med han direkte for å avtale returen.
Vær oppmerksom på at lovfestet angrerett eller retur ikke gjelder når du kjøper fra en privat selger.
Trusted Checkout er den sikreste veien til drømmeklokken. Du betaler for klokken ved å sette inn pengene på en sperret konto som først frigis når du har mottatt klokken. Teamet hos Chrono24 er alltid tilgjengelig og sørger for et problemfritt kjøp.
Få mer informasjon om Trusted Checkout: https://www.chrono24.no/about-us.htmHvis den private selgeren ikke tilbyr deponeringstjenesten på Chrono24 som et betalingsalternativ, råder vi deg til å gjennomføre kjøpet ved personlig overlevering på et trygt sted. Den tryggeste måten i denne sammenheng er å foreta overleveringen i lokalene til en etablert klokkeforhandler, som samtidig kan kontrollere klokken. Mulige alternativer er betaling via PayPal eller ved bruk av en ekstern deponeringstjeneste.
En Trusted Seller er en profesjonell klokkeforhandler som forplikter seg til å overholde visse betingelser. Disse inkluderer blant annet at
- informasjonen som forhandleren har oppgitt om seg selv og virksomheten på plattformen og til Chrono24 er sannferdig
- forhandleren utelukkende selger originale artikler fra pålitelige kilder
- forhandleren gir en korrekt beskrivelse av produktet sitt og informerer om eventuelle mangler i den tilhørende beskrivelsen og bildene av artikkelen
- forhandleren vanligvis svarer på kundehenvendelser som vedkommende mottar på e-post via Chrono24 innen fem virkedager.
Rettferdig forretningsavvikling står alltid i forgrunnen. Ved eventuelle uoverensstemmelser skal forhandleren, i fellesskap med kunden, prøve å finne en løsning som er tilfredsstillende for begge parter. Et eventuelt brudd på ett eller flere av disse vilkårene kan føre til at forhandleren mister sin «Trusted Seller»-status, enten midlertidig eller permanent, og at vedkommende kan miste sitt Chrono24-medlemskap ved alvorlige overtredelser.
Nettforhandlere gir også noen ganger garantier for visse tjenester. Finn ut på forhånd hvilke garantier som dekkes av forhandleren og hvor lenge de er gyldige. Etter kjøpet må du forsikre deg om at garantikortet er datert og stemplet eller signert, og at kvitteringen stemmer overens med garantikortet. Hvis ikke kan det hende at garantikortet ikke aksepteres.
For å være på den sikre siden, bør du finne ut om den faktiske markedsverdien før du kjøper drømmeklokken. Rolex, Breitling og andre luksusmerker selges vanligvis ikke for et par hundre euro. Generelt er det slik at hvis et tilbud høres for godt ut til å være sant eller hvis du er i tvil om klokken er ekte, bør du heller avstå fra å kjøpe den. Rapporter i stedet mistankene dine til oss ved å bruke lenken «Meld annonse" direkte i annonsen.
Vær oppmerksom på at autentiske merkeklokker noen ganger utstyres med reservedeler under en reparasjon som ikke 100 % tilsvarer originaldelene som opprinnelig ble montert i denne modellen. Noen ganger er det mangel på reservedeler, spesielt for vintageklokker. I dette tilfellet er forhandleren forpliktet til å informere om at delene er skiftet ut.
Nettforhandlere gir også noen ganger garantier for visse tjenester. Finn ut på forhånd hvilke garantier som dekkes av forhandleren og hvor lenge de er gyldige. Etter kjøpet må du forsikre deg om at garantikortet er datert og stemplet eller signert, og at kvitteringen stemmer overens med garantikortet. Hvis ikke kan det hende at garantikortet ikke aksepteres.
Med Chrono24s kjøperbeskyttelse får du fortsatt støtte etter at du har bestilt en klokke på Chrono24. Når noe, en sjelden gang, ikke går som planlagt, er vi der for å hjelpe deg. Vi hjelper deg med å finne en tilfredsstillende løsning sammen med forhandleren. Alt du trenger å gjøre er å ta kontakt med oss senest 14 dager etter at du har mottatt klokken på support@chrono24.com.
Du finner mer informasjon om kjøperbeskyttelsen her: Chrono24 kjøperbeskyttelseDersom du betalte direkte til forhandleren eller den private selgeren, må du ta kontakt med han direkte for å avtale returen.
Vær oppmerksom på at lovfestet angrerett eller retur ikke gjelder når du kjøper fra en privat selger.
Nettforhandlere gir også noen ganger garantier for visse tjenester. Finn ut på forhånd hvilke garantier som dekkes av forhandleren og hvor lenge de er gyldige. Etter kjøpet må du forsikre deg om at garantikortet er datert og stemplet eller signert, og at kvitteringen stemmer overens med garantikortet. Hvis ikke kan det hende at garantikortet ikke aksepteres.
- Betaling via deponeringstjeneste
- Ekthetsgaranti
- 14 dager lovfestet angrerett
- Strenge retningslinjer for forhandlere
- Forsikret forsendelse
- Kvalitet og sikkerhetsteam
Mer informasjon om Chrono24s kjøperbeskyttelse finner du på https://www.chrono24.de/about-us.htm.
Dersom du betalte direkte til forhandleren eller den private selgeren, må du ta kontakt med han direkte for å avtale returen.
Vær oppmerksom på at lovfestet angrerett eller retur ikke gjelder når du kjøper fra en privat selger.
Hvis den private selgeren ikke tilbyr deponeringstjenesten på Chrono24 som et betalingsalternativ, råder vi deg til å gjennomføre kjøpet ved personlig overlevering på et trygt sted. Den tryggeste måten i denne sammenheng er å foreta overleveringen i lokalene til en etablert klokkeforhandler, som samtidig kan kontrollere klokken. Mulige alternativer er betaling via PayPal eller ved bruk av en ekstern deponeringstjeneste.
For en eksakt pris, inkludert kostnadene som inngår, må du ta kontakt med selgeren av klokken. Selgeren kan også gi deg informasjon om tollklareringen håndteres av fraktleverandøren. Hvis du ønsker informasjon om reglene som gjelder for ditt land må du ta kontakt de lokale tollmyndighetene.
Klokkekjøpet er tollfritt innenfor EU. Når du importerer fra et tredjeland utenfor EU, f.eks. USA, tilkommer en lav tollavgift og innførselsmerverdiavgiften i tillegg til prisen. Ta kontakt med de lokale tollmyndighetene for nøyaktig informasjon.
Søkefelt
Søkefeltet er den enkleste måten du kan finne en klokke på fordi du automatisk mottar søkeforslag mens du skriver.
Søkeresultatside
Siden med søkeresultater gir deg ulike filtermuligheter: Du kan filtrere etter merke, modell, referansenummer eller tilgjengelighet. Du kan også sortere søkeresultatene etter pris, annonsedato, relevans og popularitet.
Ved å klikke påLagre dette søket kan du opprette et automatisk søk og bli varslet om nye annonser på e-post. Samtidig lagres de valgte filtrene automatisk.
For å finne klokker på Chrono24, bør du bruke søkefunksjonen. Når du har utført et søk, kan du innskrenke søkeresultatene ved å velge mellom flere forskjellige filtre, som f.eks. «modell», «år» eller «pris».
Du kan også lagre et søk og motta et varsel ved nye søketreff.Hvis den private selgeren ikke tilbyr deponeringstjenesten på Chrono24 som et betalingsalternativ, råder vi deg til å gjennomføre kjøpet ved personlig overlevering på et trygt sted. Den tryggeste måten i denne sammenheng er å foreta overleveringen i lokalene til en etablert klokkeforhandler, som samtidig kan kontrollere klokken. Mulige alternativer er betaling via PayPal eller ved bruk av en ekstern deponeringstjeneste.
Dersom du betalte direkte til forhandleren eller den private selgeren, må du ta kontakt med han direkte for å avtale returen.
Vær oppmerksom på at lovfestet angrerett eller retur ikke gjelder når du kjøper fra en privat selger.
Hvis du ønsker å oppgi en annen leveringsadresse, må du sende oss den nye adressen ved å klikke på «Kontakt Chrono24» nedenfor. Vi tar oss av alt annet.
Ved betaling med kredittkort får du en tilbakemelding fra systemet innen få minutter. Hvis du ikke mottar en betalingsbekreftelse, eller hvis du mottar en feilmelding, kan grunnen til dette være som følger:
1. Kontroller om kredittkortet ditt er registrert for 3D Secure (VerifiedByVisa / Mastercard Secure Code). Vi anbefaler at du tar kontakt med banken din for dette.
2. Noen kredittkort har en utbetalingsgrense, og denne kan du øke ved å ta kontakt med kredittkortleverandøren din.
Takk for betalingen. Under «Kjøp» i myChrono24-området kan du bekrefte betalingen ved å klikke på «Ja, jeg har betalt».
Vi informerer deg selvfølgelig så snart betalingen er mottatt. Du kan se bort fra andre meldinger som ber deg om å gjennomføre betalingen. Disse meldingene genereres automatisk og deaktiveres så snart betalingen er mottatt.
Merk: Ved en betalingsoverføring tar det ca. 2-3 virkedager før betalingen er mottatt.
Dersom du betalte direkte til forhandleren eller den private selgeren, må du ta kontakt med han direkte for å avtale returen.
Vær oppmerksom på at lovfestet angrerett eller retur ikke gjelder når du kjøper fra en privat selger.
Dersom du betalte direkte til forhandleren eller den private selgeren, må du ta kontakt med han direkte for å avtale returen.
Vær oppmerksom på at lovfestet angrerett eller retur ikke gjelder når du kjøper fra en privat selger.
Takk for betalingen. Under «Kjøp» i myChrono24-området kan du bekrefte betalingen ved å klikke på «Ja, jeg har betalt».
Vi informerer deg selvfølgelig så snart betalingen er mottatt. Du kan se bort fra andre meldinger som ber deg om å gjennomføre betalingen. Disse meldingene genereres automatisk og deaktiveres så snart betalingen er mottatt.
Merk: Ved en betalingsoverføring tar det ca. 2-3 virkedager før betalingen er mottatt.
Hvis du ønsker å oppgi en annen leveringsadresse, må du sende oss den nye adressen ved å klikke på «Kontakt Chrono24» nedenfor. Vi tar oss av alt annet.
Takk for betalingen. Under «Kjøp» i myChrono24-området kan du bekrefte betalingen ved å klikke på «Ja, jeg har betalt».
Vi informerer deg selvfølgelig så snart betalingen er mottatt. Du kan se bort fra andre meldinger som ber deg om å gjennomføre betalingen. Disse meldingene genereres automatisk og deaktiveres så snart betalingen er mottatt.
Merk: Ved en betalingsoverføring tar det ca. 2-3 virkedager før betalingen er mottatt.
Dersom du betalte direkte til forhandleren eller den private selgeren, må du ta kontakt med han direkte for å avtale returen.
Vær oppmerksom på at lovfestet angrerett eller retur ikke gjelder når du kjøper fra en privat selger.
Ved betaling via deponeringstjenesten
Når kjøperen har overført kjøpesummen til den sperrede kontoen, oppbevares pengene trygt på denne kontoen inntil kjøperen har bekrefter han har mottatt den bestilte artikkelen. Betalingen frigis senest 7 dager etter at kjøperen har bekreftet at artikkelen er mottatt. Betalingen kan også frigis tidligere, dersom kjøperen er enig i dette. Hvis kjøperen betaler kjøpesummen direkte til deg, må du kontakte kjøperen direkte. Vi anbefaler deg å bruke forhåndsbetaling ved salg.- Den manuelle kontrollen er ikke utført ennå.
- Med hensyn til sikkerheten til våre brukere kontroller Chrono24 alle nye annonser manuelt. Denne kontrollen utføres på hverdager, men ikke i helgene. Aktiveringen tar vanligvis 1 til 3 virkedager.
- Sikkerhetsbildene er ikke korrekte. I dette tilfellet har du mottatt en e-post som ber om at du oppdaterer sikkerhetsbildene i myChrono24-området.
- Brukerkontoen er ikke aktivert ennå. Kontroller om du har klikket på lenken i aktiveringseposten og bekreftet brukerkontoen din.
- I noen land er det nødvendig å bekrefte identiteten til den private selgeren. Kanskje identiteten din ikke er bekreftet ennå. Vær oppmerksom på at det kan ta én til tre virkedager å bekrefte legitimasjonen din.
Du kan enkelt finne ut hvor mye klokken din er verdt på Chrono24 - det er selvfølgelig helt gratis. Velg modell og tilstand, så sammenligner vi klokken din med 500 000 annonser fra hele verden. Deretter får du en prisanbefaling som er et godt utgangspunkt for å få en best mulig pris for klokken.
Til verdivurdering
For å opprette en annonse må du velge menypunktet «Selg klokke» og deretter «Selg tilbehør».
Du kan redigere annonsen når som helst i myChrono24-området (foreløpig kun tilgjengelig på nettstedet til Chrono24). Velg «Annonse» i menyen og klikk deretter på «Rediger annonse» under annonsen.
Hvis du ønsker å endre pris, merke eller modell, må du ta kontakt med oss på kontaktskjemaet nedenfor.I enkelte tilfeller er det mulig at en kjøper eller selger ikke kan bruke deponeringstjenesten i sitt land. I slike tilfeller betaler kjøperen deg direkte. Du kan deretter velge ønsket betalingsmåte, f.eks. bankoverføring eller PayPal. Chrono24 sender avslutningsvis betalingsinformasjonen din til kjøperen.
Du finner mer informasjon om deponeringstjenesten her.
Du kan selvfølgelig også overlevere artikkelen til kjøperen personlig. I dette tilfellet anbefaler vi å velge et beskyttet eller overvåket sted som f.eks. hos en gullsmed. Også i dette tilfellet kan du velge deponeringstjenesten som et sikkert betalingsalternativ. I tillegg bør du følge sikkerhetsanvisningene våre.
Hvis klokken ikke er solgt innen 6 måneder, refunderer vi annonsegebyret. Forutsetningene for dette er at klokken ble avertert på Chrono24 i hele 6-måneders perioden, at den ikke ble solgt og at du fortsatt har klokken i din besittelse. Som bevis på at klokken ikke er solgt etter 6 måneder, må du sende oss 2 bilder av klokken, som viser to tidspunkter vi har valgt. Ta i så fall kontakt med oss på kontaktskjemaet nedenfor.
Vær oppmerksom på at en tilbakebetaling ikke er mulig i henhold til våre vilkår og betingelser for private selgere hvis du allerede har solgt klokken et annet sted.For at annonsene på Chrono24 skal være så aktuelle som mulig kontrollerer vi regelmessig at artiklene som averteres fortsatt er tilgjengelige. Hvis annonsen ikke bekreftes, blir den automatisk slettet etter en uke. Vi aktiverer gjerne annonsen på nytt. Ta i så fall kontakt med oss på kontaktskjemaet nedenfor.
Du kan forøvrig administrere annonsene dine i myChrono24-området. Der finner du all viktig informasjon på ett sted.- Vi har ikke sjekket annonsen din ennå. Av sikkerhetsmessige grunner kontroller vi alle nye annonser manuelt. Dette tar som regel 1-2 virkedager.
- Sikkerhetsbildene er ikke korrekte. Oppdater disse i myChrono24-området.
- Hvis du har betalt ved bankoverføring, skjer aktiveringen kun etter at pengene er kommet inn på kontoen vår. Ved internasjonale overføringer kan dette ta flere dager.
- Brukerkontoen din er ikke aktivert ennå. Kontroller om du har klikket på lenken i aktiveringseposten og bekreftet brukerkontoen din.
Annonseveiviseren gjør det enkelt å opprette en annonse på Chrono24. Du trenger kun å oppgi klokkens referansenummer. Du kan også velge modell manuelt. Bare klikk på «Fortsett uten referansenummer». Du finner mer informasjon her: Vellykket salg på Chrono24
Hvis du ønsker å selge klokker kommersielt på Chrono24, kan du registrere deg som forhandler. Mer informasjon finner du her.
For å opprette en annonse må du velge menypunktet «Selg klokke» og deretter «Selg tilbehør».
I enkelte tilfeller er det mulig at en kjøper eller selger ikke kan bruke deponeringstjenesten i sitt land. I slike tilfeller betaler kjøperen deg direkte. Informer vedkommende om ønsket betalingsmåte, f.eks. bankoverføring eller PayPal.
Mer informasjon om salg ved bruk av deponeringstjenesten finner du her.
Skulle pakken være tyngre enn vekten som er angitt på fraktseddelen, tar vi selvfølgelig den ekstra kostnaden.
Pakk klokken slik at den tåler transport: Det enkleste er å legge klokken og papirene i de riktige rommene i esken og legge denne i en passende kartong. Her finner du en utførlig anvisning om forsendelse.
Vær oppmerksom på at levering til et UPS-hentepunkt ikke kan forsikres, og vi påtar oss derfor intet ansvar.
Vær oppmerksom på at levering til et UPS Access Point ikke kan forsikres og, vi påtar oss derfor intet ansvar.
Når du legger inn data manuelt, endrer eller sletter du selv dine egne annonser i forhandlerområdet. Dette gjøres ved å velge «Endre/slette annonser» under «Mine annonser». Skriv inn de korresponderende endringene i skjemaet og avslutt med å lagre annonsen.
- Oppgi dine personlige opplysninger
- Oppgi betalingsinformasjon (kredittkort eller SEPA-debitering i Europa)
- Send inn verifiseringsdokumentene
- Firmaattest eller utskrift fra Brønnøysundregisteret
- Bevis på adresse i form av en telefonregning, strømregning, o.l.
Takk for interessen!
Du har spørsmål om Chrono24 som arbeidsgiver eller er interessert i en stilling i vårt selskap?
Da kan du ta en titt på jobbsiden vår. Her finner du våre kontaktopplysninger og åpne stillingstilbud: https://about.chrono24.com/jobs/
Vi beklager, men vi finner ikke et svar på forespørselen din under dette valgpunktet. Det kan derfor ta litt lengre tid før du får et svar.
For at vi skal hjelpe deg så raskt som mulig, ber vi deg om å sjekke om forespørselen din passer bedre med et annet valg.
Fant du ikke et svar på spørsmålet?
Ta kontakt med vår kundeservice.